Muoti Privaatti on vuonna 1993 perustettu oululainen naisten vaateliike, jonka kivijalkamyymälä on toiminut viehättävässä Puistolan kiinteistössä, aivan Oulun Rotuaarin tuntumassa, jo yli kahdenkymmenen vuoden ajan. Alusta asti yksityis- ja naisomisteisena yrityksenä olemme kokeneet kaksi omistajanvaihdosta, mutta yrittäjien rohkeus toteuttaa unelmiaan on säilynyt vahvana koko historiamme ajan. Kaikki jatkajat ovat löytyneet nykyisistä tai entisistä työntekijöistä, jotka ovat ostaneet liiketoiminnan ja jatkaneet työtä uudessa roolissa, kauppiaana. Vaikka Muoti Privaatti on 30-vuotisen toimintansa aikana siirtynyt yrittäjältä toiselle, ydinidea on pysynyt samana. Laadukkaat vaatteet ja yksilöllinen palvelu ovat aina olleet toimintamme kulmakiviä, jotka ovat mahdollistaneet pitkäikäisten asiakassuhteiden luomisen ympäri Suomen.
Yksilölliseen tyyliin kannustaminen ja hyvä palvelu ovat toimintamme ydintä. Palvelemme ammattitaidolla kaiken ikäisiä ja kokoisia naisia, äidistä tyttäriin. Mietimme yhdessä asiakkaan kanssa parhaat puolet esiin tuovia asukokonaisuuksia, etsimme täydellisesti istuvia farkkuja tai ehdotamme sovitettavaksi jotain vähän erilaista, jota ei ehkä olisi itse tullut vietyä sovituskoppiin. Toimintamme keskiössä on halu tarjota kestäviä vaatteita jokapäiväiseen käyttöön, ei kaapin täytteeksi. Tuputtamisen ja heräteostoksiin rohkaisemisen sijaan haluamme kannustaa tiedostavaan ostokäyttäytymiseen. On kaikkien etu, että vaatteet pääsevät oikeasti käyttöön ja tuovat iloa pitkäksi aikaa.
Olemme ylpeitä siitä, että pystymme tarjoamaan jotain erilaista. Yksityisomisteisena ja pienenä toimijana voimme toimia ketterästi asiakkaidemme toiveita kuunnellen. Teemme parhaamme löytääksemme juuri sen mitä asiakkaamme etsivät ja kykenemme reagoimaan nopeasti esimerkiksi selvittämällä tuotteen saatavuutta maahantuojilta ja tilaamalla tuotteen myymäläämme.
Filosofiamme mukaan laatu korvaa määrän ja haluamme olla muuttamassa vaatebisnestä ja kulutuskulttuuria harkitsevampaan suuntaan. Tavoitteenamme on tarjota tuotteita, jotka tuovat iloa pitkään ja jolla on mahdollisimman pitkä elinkaari. Vuosittain järjestämämme 2nd hand -tapahtuma on hyvä osoitus siitä, että laatuun panostaminen kannattaa. Jos vaate on syystä tai toisesta jäänyt itsellä pitämättä, sen voi laittaa kiertoon, jolloin vaate pääsee taas käyttöön ja tuo iloa uudelle omistajalleen.
Valikoimamme rakentuu noin neljä kertaa vuodessa tehtävien sisäänostojen kautta. Sisäänostoja ohjaavia tekijöitä ovat muun muassa laadukkaat materiaalit, toimivat leikkaukset sekä yhdisteltävyys vaatekaapin muiden osien kanssa. Myös materiaalien huollettavuus ja korjattavuus ovat tärkeitä tekijöitä, jotka ohjaavat valikoimamme rakentumista. Kokoamme tuotevalikoimamme merkeiltä, joihin voimme luottaa ja osa merkeistä onkin ollut mukanamme alusta asti. Kotimaisuus on tärkeä teema, jota haluamme tukea ja joka näkyy myös valikoimassamme. Meille kotimaisuus merkitsee laatua, kestävyyttä ja vastuullisuutta, ja teemmekin tiiviisti yhteistyötä kotimaisten brändien kanssa.
Haluamme inspiroida asiakkaitamme ja tuoda iloa palvelullamme ja laadukkailla tuotteillamme. Laadukkaan valikoimamme ja yksilöllisen asiakaspalvelumme lisäksi tarjoamme asiakkaillemme uusia elämyksiä, kohtaamispaikan ja mahdollisuuden viettää aikaa yhdessä. Järjestämme erilaisia tapahtumia, kuten asiakasiltoja, kimppusidontaa ja lajikokeiluja yhdessä yhteistyökumppaneidemme kanssa. Yhteisöllisyys ja yhdessä tekeminen inspiroivat koko tiimiämme!
Toimitusehtoihin on tehty muutoksia 20.2.2023.
Sinun ei tarvitse luoda asiakastiliä tilataksesi tuotteita verkkokaupastamme. Toivomme ensisijaisesti, että rekisteröityisit asiakkaaksi, jotta saat ensimmäisten joukossa tietoa mm. tuoteuutuuksistamme sekä kampanjoistamme.
Tilauksen normaali toimitusaika on 2–4 arkipäivää. Tilaukset lähetetään viimeistään seuraavana arkipäivänä tilauksen vastaanottamisesta. Erityistilanteissa, kuten alennusmyynnin aikana tai tilauksen sisältäessä tilaustuotteita voi toimitusaika olla tavallista pidempi. Ilmoitamme mahdollisista viivästyksistä sähköpostitse.
Emme vastaa ylivoimaisen esteen (force majeure) aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Tiedotamme sivuillamme mahdollisista poikkeavista toimitusajoista.
Toimitamme tilauksia koko Suomeen. Ahvenanmaalle toimitetut tilaukset sisältävät arvonlisäveron 24%. Mikäli asut ulkomailla ja haluat tilata tuotteita verkkokaupastamme, olethan yhteydessä asiakaspalveluumme info@muotiprivaatti.fi.
Posti, Matkahuolto ja DB Schenker säilyttävät paketteja noutopisteissään 7 vuorokautta. Tämän jälkeen noutamattomat paketit palautuvat Muoti Privaatille. Lähetyksen palauduttua noutamattomana, hyvitämme tilauksen summan alkuperäisellä maksutavalla, mutta veloitamme 6,90 euron toimituskulun sekä 10 euron käsittelymaksun. Mikäli noutamaton paketti lähetetään uudelleen asiakkaalle asiakkaan pyynnöstä, veloitamme lisäksi postitusmaksun 6,90 euroa.
Nouto myymälästä - paketteja säilytetään 7 vuorokautta noutoilmoituksen lähettämisestä.
Yli 150€ tilauksiin ilmaiset toimituskulut!
Voit valita juuri sinulle sopivan noutopisteen sekä toimitustavan seuraavista vaihtoehdoista:
DB Schenker - Noutopistepaketti, 4,95€
Tilauksesi toimitaan valitsemaasi DB Schenkerin noutopisteeseen 1-2 arkipäivässä. DB Schenkerin noutopisteita on ympäri Suomen K-ruokakaupoissa, R-kioskeissa, pakettiautomaateissa ja muissa paikallisissa yrityksissä.
Matkahuolto Lähellä - paketti, 4,95€ (6,90€)
Tilauksesi toimitetaan sinulle lähimpään tai valitsemaasi Matkahuoltoon tai Matkahuollon Pakettipisteeseen.
Posti Postipaketti, 4,95€ (6,90€)
Tilaus toimitetaan Postin noutopisteeseen tai valitsemaasi Smartpost-pakettiautomaattiin.
Posti Kotipaketti, 12,00€
Tilaus toimitetaan kotiovellesi. Paketin jakelusta sovitaan erikseen vastaanottajan kanssa. Suurimmissa kaupungeissa Kotipaketti voidaan jakaa iltajakeluna.
Nouto myymälästä, 0,00€
Voit noutaa tilauksesi myymälästämme veloituksetta. Saat viestin sähköpostiisi, kun tilauksesi on käsitelty ja noudettavissa. Säilytämme tilauksia liikkeessämme viikon ajan. Lähetystä noutaessasi pyydämme sinua esittämään henkilöllisyystodistuksesi. Mikäli lähetyksen noutaja on muu kuin tilaaja, tarvitsemme paketin luovuttamiseen oikeuttavan valtakirjan.
Jos olet valinnut maksutavaksi Klarna Laskun, tilaus on aina noudettava henkilökohtaisesti.
Kaikilla tuotteillamme on 14 päivän palautusoikeus. Palautettavien tuotteiden tulee olla käyttämättömiä, ehjiä sekä alkuperäisessä kunnossa pakattuina alkuperäispakkauksiinsa. Tuotetunnusten ja hintalappujen on oltava paikallaan.
Mikäli tuotetta on käytetty tai tuotteen arvo on alentunut asiakkaan huolimattoman käsittelyn takia, voidaan asiakkaalta periä tuotteen arvonalentuminen tuotteen täyteen hintaan saakka. Palautuksesta tulee aina ilmoittaa ennakkoon sähköpostitse osoitteeseen info@muotiprivaatti.fi.
Kuljetuskustannusten nousun myötä perimme jatkossa verkkokaupan palautuksista palautuskäsittelymaksun, joka pidätetään palautettavasta summasta. Palautusmaksulla pyrimme vähentämään turhien palautusten ja edestakaisten kuljetusten määrää sekä kannustamaan harkitumpaan ja ympäristöystävällisempään kuluttamiseen. Palautusmaksu kattaa vain osan kuljetuskustannuksista, pakkausmateriaaleista sekä muista uudelleenmyyntiin saattamisesta aiheutuvista kuluista.
Palautusmaksu koskee kaikkia tilauksia, ja se pidätetään palautuksen käsittelyn yhteydessä palautettavasta summasta. Palautusmaksua ei peritä vaihdoista eikä suoraan myymälään palautetuista tuotteista.
Asiakas vastaa itse palautuskustannuksista ulkomaille toimitetuista lähetyksistä.
Posti Postipaketti 4,95 €
Matkahuolto Lähellä-paketti 4,95 €
DB Schenker - Noutopistepaketti 4,95 €
Posti Kotipaketti 12,00 €
1) Tee palautusilmoitus sähköpostitse osoitteeseen info@muotiprivaatti.fi Kerro viestissäsi, mitkä tuotteet palautat.
2) Täytä lähetyksen mukana tullut palautuslomake ja liitä se mukaan palautuslähetykseen.
3) Pakkaa postitse palautettavat tuotteet huolellisesti ja kiinnitä mukana tullut palautustarra paketin päälle. Pakettia ei voi palauttaa Postin kirjelaatikkoon.
4) Varmista, että saat palautuksestasi kuitin. Säilytä kuitti, kunnes olemme vahvistaneet palautuslähetyksen saapumisen perille.
Olethan yhteydessä meihin sähköpostitse info@muotiprivaatti.fi tai puhelimitse 0400 168595, jos haluat vaihtaa tuotteen.
Ostoskorissa sinulta pyydetään henkilötunnusta. Se vaaditaan, mikäli haluat käyttöösi lisää maksutapoja (Klarna Lasku, Klarna Erämaksu). Kortti- ja verkkomaksut ovat käytössä ilman henkilötunnusta. Klikkaamalla kohtaa ''jätä välistä'', pääset etenemään ostoskorissa.
Maksupalveluna toimii Klarna Checkout, jonka kautta maksuliikenteemme kulkee. Käytössäsi olevat maksutavat ovat:
Korttimaksu (Visa, Mastercard)
Verkkomaksu
Klarna Lasku
Klarna Erämaksu
Lue lisää Klarna maksutapojen ehdoista osoitteesta: https://www.klarna.com/fi/ehdo...
Mikäli sinulla on kysyttävää tilauksen maksamisesta, voit olla yhteydessä Klarnan asiakaspalveluun https://www.klarna.com/fi/asiakaspalvelu/ tai puh. 09 425 99 771 (arkisin 8-18).
Ilmoittamalla tietoja kassalla hyväksyt Klarna AB:n (Klarna AB, Sveavägen 46, 111 34 Stockholm) ehdot. Painamalla ”Osta” painiketta hyväksyt Muoti Privaatin yleiset ehdot.
MobilePay
MobilePay on helppo, nopea ja suosittu mobiilimaksutapa. Voit tutustua sovellukseen tarkemmin MobilePayn verkkosivuilla.
MobilePaylla maksat ostokset verkossa vain yhdellä pyyhkäisyllä. Suomen käytetyin mobiilimaksusovellus MobilePay on maksuton kaikkien pankkien asiakkaille.
Näin maksat MobilePaylla:
Postiennakko, 5,00€
Maksa tilauksesi vasta noutaessasi lähetystä Postin tai Matkahuollon toimipisteestä. Postiennakko on saatavilla toimitutavoille: Posti Postipaketti ja Matkahuolto Lähellä-paketti. Perimme maksutavasta 5,00€ palvelumaksun sekä valitsemasi toimitustavan toimitusmaksun.
Käsittelemme vastaanottamamme palautukset 1-2 arkipäivässä. Suoritamme hyvityksen aina alkuperäisellä maksutavalla. Saat hyvityksestä vahvistuksen sähköpostiisi. Pankistasi riippuen Klarnan rahanpalautuksen näkymisessä tililläsi voi kestää enintään 14 päivää.
Kampanjaetuja ei voi yhdistää muihin tarjouksiin eikä nitä voi käyttää jo aikaisemmin tehtyihin ostoksiin.
Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa sähköpostitse osoitteeseen info@muotiprivaatti.fi. Jos paketti on selvästi vaurioitunut kuljetuksessa, teidän täytyy tehdä välittömästi asiasta reklamaatio valitsemasi toimitustavan kuljetusyhtiölle.