Kanta-asiakasjärjestelmä

Muoti Privaatin kanta-asiakasjärjestelmä on uudistunut!


Mitä enemmän keskität vaateostoksia Muoti Privaattiin, sitä enemmän ansaitset ostohyvitystä. Edun arvo voi nousta jopa 20%:iin!


Ostobonuksen keräysaika on kalenterivuosi ja saat ansaitsemasi ostohyvitykset käyttöösi 2 kuukauden välein. Mikäli saavutat 20% ostobonuksen ennen kalenterivuoden päättymistä, keräys alkaa alusta. Kanta-asiakkaanamme saat myös tietoa erilaisista eduista ja tapahtumista, jotka ovat osoitettu ainoastaan kanta-asiakasjärjestelmäämme rekisteröityneille.

Voit kerätä ostobonusta sekä kivijalassamme että verkkokaupassamme. Verkkokaupassamme voit kerryttää bonusta luomalla asiakastilin ja kirjautumalla asiakastilillesi aina tilauksen teon yhteydessä. Putiikissa asioidessasi mainitsethan nimesi kassalla ostohetkellä, jolloin ostoksesi rekisteröityvät kanta-asiakasjärjestelmäämme. Halutessasi saat myymälästämme kanta-asiakaskortin käyttöösi, jota näyttämällä ostobonukset kirjautuvat asiakastilillesi.

Myös alennustuotteet kerryttävät ostobonusta (ei kellarituotteet). Palautukset vähentävät ostobonusta.

    Tarkan ostohyvitystilanteesi saat selville ottamalla yhteyden Muoti Privaattiin.

    Käsittelemme kaikki antamasi tiedot tietosuojaselosteemme mukaisesti.
    Tietosuojaselosteemme pääset lukemaan tästä.

      Ostoskorisi on tyhjä

      Toimitusehdot

      Sinun ei tarvitse luoda asiakastiliä tilataksesi tuotteita verkkokaupastamme. Toivomme ensisijaisesti, että rekisteröityisit asiakkaaksi, jotta saat ensimmäisten joukossa tietoa mm. tuoteuutuuksistamme sekä kampanjoistamme.

      Toimitusaika

      Tilauksen normaali toimitusaika on 2–5 arkipäivää. Tilaukset lähetetään viimeistään seuraavana arkipäivänä tilauksen vastaanottamisesta. Erityistilanteissa, kuten alennusmyynnin aikana tai tilauksen sisältäessä tilaustuotteita voi toimitusaika olla tavallista pidempi. Ilmoitamme mahdollisista viivästyksistä sähköpostitse.

      Emme vastaa ylivoimaisen esteen (force majeure) aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Tiedotamme sivuillamme mahdollisista poikkeavista toimitusajoista.

      Toimitustavat

      Toimitamme tilauksia koko Suomeen. Ahvenanmaalle toimitetut tilaukset sisältävät arvonlisäveron 24%. Mikäli asut ulkomailla ja haluat tilata tuotteita verkkokaupastamme, olethan yhteydessä asiakaspalveluumme info@muotiprivaatti.fi.

      Posti säilyttää paketteja noutopisteissään 7 vuorokautta. Tämän jälkeen noutamattomat paketit palautuvat Muoti Privaatille. Lähetyksen palauduttua noutamattomana, hyvitämme tilauksen summan alkuperäisellä maksutavalla, mutta veloitamme toimituskulut. Myymälässä paketteja säilytetään 7 vuorokautta noutoilmoituksen lähettämisestä.


      Voit valita juuri sinulle sopivan noutopisteen sekä toimitustavan seuraavista vaihtoehdoista:

      Matkahuolto Lähellä - paketti, 6,90€

      Tilauksesi toimitetaan sinulle lähimpään tai valitsemaasi Matkahuoltoon tai Matkahuollon Pakettipisteeseen.

      Posti Postipaketti, 6,90€

      Tilaus toimitetaan Postin noutopisteeseen tai valitsemaasi Smartpost-pakettiautomaattiin.

      Posti Kotipaketti, 12,00€

      Tilaus toimitetaan kotiovellesi. Paketin jakelusta sovitaan erikseen vastaanottajan kanssa. Suurimmissa kaupungeissa Kotipaketti voidaan jakaa iltajakeluna.

      Nouto myymälästä, 0,00€

      Voit noutaa tilauksesi myymälästämme veloituksetta. Saat viestin sähköpostiisi, kun tilauksesi on käsitelty ja noudettavissa. Säilytämme tilauksia liikkeessämme kahden viikon ajan. Lähetystä noutaessasi pyydämme sinua esittämään henkilöllisyystodistuksesi. Mikäli lähetyksen noutaja on muu kuin tilaaja, tarvitsemme paketin luovuttamiseen oikeuttavan valtakirjan.

      Jos olet valinnut maksutavaksi Klarna Laskun, tilaus on aina noudettava henkilökohtaisesti.

      Muoti Privaatin kuljetuspalvelu, 0,00€

      Suositus oululaisille!
      Toimitamme tilauksesi veloituksetta 20km säteellä Muoti Privaatilta kotiovellesi tai postilaatikkoosi. Toimitus jopa samana päivänä tai viimeistään seuraavana arkipäivänä. Otamme sinuun yhteyttä kuljetuksen toimittamiseksi tilauksen käsittelyn jälkeen.

      Jos haluat palauttaa tuotteita, olethan yhteydessä meihin. Noudamme palautettavat tuotteet takaisin sinulle sopivana ajankohtana. Voit myös palauttaa tuotteet suoraan Oulun myymäläämme. Osoite on Pakkahuoneenkatu 15, 90100 Oulu.

      Maksutavat

      Maksupalveluna toimii Klarna Checkout, jonka kautta maksuliikenteemme kulkee. Käytössäsi olevat maksutavat ovat:

      Korttimaksu (Visa, Mastercard)

      • Maksaessasi pankkikortilla, tilauksesi loppusumma veloitetaan pankki- tai luottotililtäsi.

      Verkkomaksu

      • Maksaessasi verkkopankista, tilauksesi loppusumma veloitetaan heti tililtäsi.

      Klarna Lasku

      • Valitessasi maksutavaksi Klarna Laskun, Klarna lähettää laskun sähköpostiisi.
      • Laskun maksuaika on 14 vuorokautta. Laskutuslisä on 0€.
      • Klarna maksaa tilauksen hinnan verkkokaupalle ja oikeus saatavaan siirtyy Klarnalle. Jos maksu myöhästyy, Klarna veloittaa muistutusmaksun 5,00€ ja viivästyskorkoa korkolain mukaan.
      • Klarna tarkistaa ostohetkellä tilaajan luottokelpoisuuden, mikä voi tarkoittaa myös luottotietojen tarkistamista.

      Klarna Erämaksu

      • Voit halutessasi maksaa laskusi erissä, tällöin maksettava kuukausierä on 1/24 velan määrästä (kuitenkin aina vähintään 5€).
      • Klarna Joustavan erämaksun aloitusmaksu on 0€ ja käsittelymaksu 0€.
      • Katso Klarna Joustavan erämaksun tarkemmat ehdot ja lainakorot osoitteesta: https://cdn.klarna.com/1.0/shared/content/legal/fi_fi/account/terms.pdf

      Lue lisää Klarna maksutapojen ehdoista osoitteesta: https://www.klarna.com/fi/ehdo...

      Mikäli sinulla on kysyttävää tilauksen maksamisesta, voit olla yhteydessä Klarnan asiakaspalveluun https://www.klarna.com/fi/asiakaspalvelu/ tai puh. 09 425 99 771 (arkisin 8-18).

      Ilmoittamalla tietoja kassalla hyväksyt Klarna AB:n (Klarna AB, Sveavägen 46, 111 34 Stockholm) ehdot. Painamalla ”Osta” painiketta hyväksyt Muoti Privaatin yleiset ehdot.

      Vaihto-oikeus

      Tuotteen vaihtaminen toiseen onnistuu vain Muoti Privaatin myymälässä, jos haluamaasi tuotetta on saatavilla. Jos muutoin haluat vaihtaa tuotteen, sinun tulee palauttaa tuote ja tehdä haluamastasi tuotteesta uusi tilaus verkkokaupassamme.

      Palautusoikeus

      Kaikilla tuotteillamme on 14 päivän palautusoikeus. Palauttaminen on sinulle maksutonta. Palautettavien tuotteiden tulee olla käyttämättömiä, ehjiä sekä alkuperäisessä kunnossa pakattuina alkuperäispakkauksiinsa. Tuotetunnusten ja hintalappujen on oltava paikallaan.

      Mikäli tuotetta on käytetty tai tuotteen arvo on alentunut asiakkaan huolimattoman käsittelyn takia, voidaan asiakkaalta periä tuotteen arvonalentuminen tuotteen täyteen hintaan saakka. Palautuksesta tulee aina ilmoittaa ennakkoon sähköpostitse osoitteeseen info@muotiprivaatti.fi.

      Jos haluat palauttaa tuotteen, toimi näin:

      1) Tee palautusilmoitus sähköpostitse osoitteeseen info@muotiprivaatti.fi  Kerro viestissäsi mitkä tuotteet palautat.

      2) Täytä lähetyksen mukana tullut palautuslomake ja liitä se mukaan palautuslähetykseen.

      3) Pakkaa postitse palautettavat tuotteet huolellisesti ja kiinnitä mukana tullut palautustarra paketin päälle. Pakettia ei voi palauttaa Postin kirjelaatikkoon.

      4) Varmista, että saat palautuksestasi kuitin. Säilytä kuitti, kunnes olemme vahvistaneet palautuslähetyksen saapumisen perille.

      Hyvitys

      Käsittelemme vastaanottamamme palautukset 1-2 arkipäivässä. Suoritamme hyvityksen aina alkuperäisellä maksutavalla. Saat hyvityksestä vahvistuksen sähköpostiisi.

      Ongelmatilanteet

      Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa sähköpostitse osoitteeseen info@muotiprivaatti.fi. Jos paketti on selvästi vaurioitunut kuljetuksessa, teidän täytyy tehdä välittömästi asiasta reklamaatio valitsemasi toimitustavan kuljetusyhtiölle.

      Näytä vaihtoehdot